Bilişim Teknolojileri Dergisi Telekom Türkiye

Rüştü Arseven, Tesan İletişim Genel Müdürü: “RAHAT, KULLANIMLI, KALİTELİ DONANIMIN GÜVENİLİR TEMSİLCİSİYİZ”

“Çağrı merkezlerinin teknik kullanımı için en önemli özellikler, iyi bir gürültü engelleme teknolojisine sahip mikrofon, dayanıklı ürün yapısı ve kaliteli ses iletimidir. Ses iletimi teknolojisinde en ileri markalardan biri olan Jabra, sadece bu ihtiyacı fazlasıyla karşılamakla kalmıyor, çok sayıda farklı teknolojiyi bir arada sunarak, daha kaliteli bir operasyon gücü de sağlıyor.” 

TESAN, iletişim ihtiyaçlarını tek kaynaktan sağlama konforu sunan, Türkiye’nin katma değerli teknoloji distribütörüdür. Geniş ürün yelpazemizle, uçtan uca çözümler sunma hedefiyle; CCTV Çözümleri, hırsız alarm ve ev otomasyon sistemleri, ağ güvenliği çözümleri, veri depolama çözümleri, kablosuz ağ çözümleri, ADSL/VDSL ağ, ağ yönetim çözümleri, kulaklık setleri, sesli ve görüntülü konferans çözümleri, kablolama çözümleri, rack kabinetler, IP, DECT telefonlar, Telekom aksesuarları gibi birçok ürün grubunda alanının lider markalarının Türkiye distribütörlüğünü yapıyoruz. Yenilikçi vizyonumuz ve iş ortaklarımızla yarattığımız sinerjiyi, 35 yıldır sürekli geliştirmeye çalışıyoruz.

Çağrı merkezi ve ofis ses çözümleri alanında da 10 yılı aşkın süredir Jabra markasının Türkiye distribütörüyüz. İnsanların bu markayı tercih etmelerinin çok önemli iki sebebi var. Bunlardan ilki Jabra’nın ofis ve çağrı merkezi ses çözümlerinde dünyanın en iyi markalarından biri olması. Bir diğer sebep ise Türkiye’de markanın 35 yıllık TESAN tecrübesi ve güvenilirliği ile pazara sunulması.

Özellikle çağrı merkezleri gibi operasyon devamlılığı olan kurumlarda son kullanıcının ürün ile buluşması bir başlangıçtır. Sonrasında ürünün kalitesi, kurulum, uyumluluk ve teknik destek gibi konular devreye girerek operasyon kalitesi üst seviyede tutulur. TESAN olarak şirket bünyemizde vermiş olduğumuz teknik servis ve diğer hizmetler bizi kurumların bir numaralı tercihi haline getirmiştir.

Çağrı merkezlerinin ürünlerde beklediği en önemli özellikler, iyi bir gürültü engelleme teknolojisine sahip mikrofon, dayanıklı ürün yapısı ve kaliteli ses iletimidir. Jabra ses iletimi teknolojileri alanında dünyada lider bir marka olduğu için bu saymış olduğumuz özelliklerin yanında, sunduğu farklı birçok teknoloji ile de daha kaliteli bir operasyon gücü sağlamaktadır.

Jabra’nın serbestliği

“Eller serbest” kavramı, tamamen operasyon verimliği üzerine bir kurgudur. Şu sıralarda çok önemli olan ama yetersiz kalan asıl kaynak, zamandır. Bu kaynağı verimli kullanıp verimliliği arttırmak için birçok firma çok yüksek bütçeler harcayarak danışmanlık hizmeti alıyor ama sonuçlar pek de istenilen seviyede olmuyor.

Çağrı merkezleri ve ofis ortamlarında belirli bir zaman aralığında maksimum faydaya ulaşmanız gerekiyor. Çalışanların ilgi odağının dağılmaması, herhangi bir telefon görüşmesi ile çalışmalarının kesilmemesi gibi detaylar, bu verimliliğin en üst seviyeye çıkarılması açısından çok önemli. Özellikle operasyon gereği aynı anda birden fazla iş yapılması gerekiyorsa, eller serbest iletişiminin kullanılmasıyla, bunların hepsini şaşırtıcı bir verimlilik ile yapmak, mümkün.

Jabra’ nın çağrı merkezleri tarafında herhangi bir entegrasyon sorunu bulunmuyor. Ürünlerimiz, kurulum sırasında son kullanıcıya herhangi bir sorumluluk yüklemeden genellikle tak-çalıştır sistemi ile kullanılmaktadır. Burada önemli olan, kullanılan ürünlerin dayanıklılığı ve performansıdır. Müşterinin satın aldığı donanım cihazlarından beklentisi, fiyat-performans odaklıdır. Çağrı merkezleri gibi iletişim hizmeti sağlayan kurumların, sorun yaşamaması için kaliteli, güvenilir markaları ve elbette ihtiyaçlarına uygun doğru ürünleri tercih etmesi gerekiyor. Çağrı merkezinde doğru ürün konumlandırılmazsa, teknik sorunlara ve çağrı merkezi operasyonlarında büyük zararlar ile karşı karşıya kalınabilir. Jabra markası ile bu gibi sorunların önüne geçiyoruz.

“Bir bilişim şirketi olarak, çok sayıda teknik çözüm uygulamasının da sahibiyiz. Bu yüzden, çağrı merkezlerinde operasyonun devamlılığı için yeterli teknik entegrasyon kapasitesine sahip en etkili firma olduğumuz için tercih ediliyoruz.”

Kurumsal iletişimin aranan çözümü

Kurumsallaşmanın yaygınlaştığı bu dönemde çağrı merkezleri birden fazla lokasyona veya merkeze sahip olarak yönetilmektedir. Bu lokasyonların birbiri ile uyumu ve ortak çalışması, operasyondaki verimliği arttıracak, kaliteyi de istenen seviyede tutacaktır. Bunun için daha entegre çalışmak ve diğer merkezler ile sürekli iletişim halinde olmak gerekmektedir.

Belirtmiş olduğumuz gibi kurumsal hayatta verimliliği arttırmak için yetersiz olan en büyük kaynak, zamandır. Kurumların farklı merkezlerinin olması ve bu merkezlerdeki çalışanların yapacağı toplantılar için gerekli yolculuk, konaklama ve diğer masrafların yanında, bu çalışma biçiminin oluşturacağı zaman kaybı, göz önüne alınmalıdır. Son dönemlerde bu kaybın önüne geçmek için kurumlar, ciddi ölçüde ses ve video konferans çözümleri arayışındadır.

İşte, Jabra markası ile softphone üzerinden kaliteli iletişim sağlayacak ve bu tür toplantıları daha doğru yönetecek güçlü bir konferans cihazı portföyümüz var. Ayrıca ses ve video konferans sistemleri çözümlerinde dünyanın lider markası Polycom’un da Türkiye distribütörü olduğumuz için sadece çağrı merkezleri değil hemen her kurum ile bu tür çalışmalar gerçekleştiriyoruz.

Jabra’nın en büyük avantajlarından biri, dünyadaki bütün global iletişim markaları ile ortaklıkları veya en üst düzeyde partnerliğinin olması ve bu sistemlere uygun ürünlere sahip olmasıdır. Bu sayede çağrı merkezlerinin kullandığı sistem ne olursa olsun, Jabra, her zaman doğru ürünü bulup operasyonunun verimli ve kolay yönetimini sağlayabilir. Doğru ürün belirleme konusunda biz, kullanıcı profili belirleyerek süreci kurum ile beraber yönetiyoruz.

Tümleşik çözümlerde lider

Operasyonun devamlılığını ve stabilizasyonunu sağlamak için, kurumun data ve sisteminin, dış tehditlere karşı korunması yükümlülüğümüz var.

TESAN bir bilişim şirketi olduğu için birçok alanda uçtan uca çözümlerimiz mevcut.  CCTV Çözümleri, hırsız alarm ve ev otomasyon sistemleri, ağ güvenliği çözümleri, veri depolama çözümleri, kablosuz ağ çözümleri, ADSL/VDSL ağ, ağ yönetim çözümleri, kulaklık setleri, sesli ve görüntülü konferans çözümleri, kablolama çözümleri, rack kabinetler, IP, DECT telefonlar, Telekom aksesuarları gibi birçok ürün grubunda alanının lider markalarının, Türkiye distribütörlüğünü gerçekleştiriyoruz.

Haikon, Qnap, Sonicwall, Engenius, Jabra, Netgear ve Polycom bu markalardan bazıları.

Çağrı merkezlerinde en önemli şey operasyonun devamlılığıdır. Özellikle Türkiye’ de temsil ettiğimiz markaların birbirini tamamlayıcı özellikte olması ve çağrı merkezlerinde çok yönlü çalışma kapasitesine sahip olmamız, bizi daha çok tercih edilen firma haline getirmiştir.

“Jabra markası ile softphone üzerinden kaliteli iletişim sağlayacak ve farklı lokasyonlardaki kurum içi toplantıları daha doğru yönetecek güçlü bir konferans cihazı portföyümüz var. Ses ve video konferans sistemleri çözümlerinin lider markası Polycom’un da distribütörü olduğumuzdan, sadece çağrı merkezleri değil hemen her kurum ile kurumsal iletişim kalitesi için çalışmalar gerçekleştiriyoruz.”