tele.com.tr Bilişim Teknolojileri Dergisi IDC Türkiye CIO’dan CMC’ye inovasyon ödülü | TELE.COM.TR
Bilişim Teknolojileri Dergisi Telekom Türkiye

IDC Türkiye CIO’dan CMC’ye inovasyon ödülü

Türkiye’nin en büyük dış kaynak sağlayıcı şirketlerinden CMC Turkey, “Dijital Çağ için Dinamik Değişimi Başlatmak” temasıyla bu yıl 8’incisi düzenlenen IDC Türkiye CIO Summit’te, Best Innovation Project of the Year kategorisinde 3.’lük ödülünün sahibi oldu.

Türkiye’nin en büyük dış kaynak sağlayıcı şirketleri arasında bulunan ve Mid Europa Partners yatırımlarından biri olan CMC Turkey; çağrı merkezi, sosyal medya ve bulut bilişim hizmetleri alanlarında yakaladığı başarı kadar, inovasyona verdiği önemle de adından söz ettiriyor.

CMC Turkey, 400’den fazla BT lideri ve teknoloji hizmet sağlayıcısının bir araya geldiği ve bu yıl 8’incisi düzenlenen IDC Türkiye CIO Summit’te, Best Innovation Project of the Year kategorisinde ses ve veri işleme teknolojilerinin etkin bir şekilde kullanıldığı platform geliştirme projesiyle, 3.’lük ödülünün sahibi oldu. Toplam 65 kurumdan 88 projenin yarıştığı ödül töreninde bağımsız bir jürinin değerlendirdiği firmalar arasında finale kalan CMC Turkey adına, ödülü şirket CIO’su Meriç Ayçin aldı.

Daha önce düzenlenen IDC Türkiye CIO Summit etkinliklerinde, yine Best innovation kategorisinde birincilik ve ikincilik ödüllerinin sahibi olduklarını hatırlatan Meriç Ayçin, CMC’nin inovasyona büyük önem verdiğini ifade ederek, şu ifadeleri kullandı: “CMC Turkey, sahip olduğu teknolojik altyapı sayesinde, müşterilerinin kendi lokasyonlarında hizmet vermesini sağlıyor. Farklı sektörlerde faaliyet gösteren bu denli geniş bir müşteri portföyüne hizmet verebilmek için altyapımızı sürekli modernize ediyoruz. Bunu sürdürülebilir kılmak için inovasyon kültürünü CMC’nin tüm katmanlarında çalışır hale getirdik. IDC Türkiye CIO Summit’te aldığımız bu ödül bize doğru yolda olduğumuzu bir kez daha gösterdi.”

CMC hizmet kalitesini en üst noktaya çıkarıyor

CMC Turkey’in ödüle layık görülen projesiyle; çağrı merkezi ve veri madenciliği teknolojilerinin birlikte kullanıldığı bir platform geliştirildi. Projeyle çağrı merkezinde müşteri temsilcileri ile müşteriler arasında geçen telefon görüşmelerine ait kayıtların ses formatından, yapısal veriye (structured data) dönüştürülmesi ve çağrıyla ilişkilendirilebilen her türlü istatistiksel bilginin CRM kayıtları ile birleştirilmesi mümkün hale geliyor. Ayrıca kullanılan ses teknolojileri ile konuşma esansındaki müşteri duygu durumu da tespit edilerek tüm verinin birleştirilmesi sağlanıyor.